Kreatywny link building

Tworzenie kreatywnego link buildingu to dziś najbardziej popularne sformułowanie dotyczące pozycjonowania. Zaczynając od prostych technik, a kończąc na całych strategiach jak linkować i budować zaplecze składające się na pozytywne SEO. Zamieszczając linki przeróżnych miejscach i formach w sieci na pewno pamiętać będzie trzeba o wielu istotnych rzeczach takich jak dla przykładu Page Rank, głębokość waszego linka na danej stronie czy ilość linków wychodzących, a więcej przeczytasz tutaj. Kluczową, zatem kwestią będzie dywersyfikacja domen i adresów IP klasy C.

Dzieje się tak, dlatego, że każdy kolejny link pochodzący z tego samego adresu IP na pewno będzie miał mniejszą wartość od tego, który znajduje się w bloku C innego numeru IP. Jeżeli nie jesteś jeszcze tego świadom Block C określa wasze położenie w Internecie względem innych adresów, czyli reasumując określa, kim są adresy sąsiadujące. Google od dawna potrafi kojarzyć linki zwracając uwagę na „sąsiadów”. Najbardziej wystrzegać się należy sąsiadów w postaci erotyki, hazardu czy osób spamujących, dlatego warto przed budową zaplecza to sprawdzić. Link building znacząco zmienił się po roku 2010 a już na pewno w połowie poprzedniego roku, wtedy wystarczyło zwyczajne linkowanie na interesujące waszych zleceniodawców hasła by osiągnąć wysokie pozycje w TOP10, teraz praca pozycjonera www.darteye.pl wymaga konkretnej dywersyfikacji anchor tekstów, aby nie dostać filtra od wielkiego brata. Nikogo już nie będą dziwić, zatem linki w postaci nazwy firmy, adresu URL czy po prostu „kliknij tutaj”.

Zobacz Podobne Artykuły